hoe gebruik je een Nintendo Gamecube op een laptop ?

Ik wil graag mijn laptop gebruiken als monitor voor mijn Nintendo Gamecube maar hoe moet dat ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Dat kan niet. Een laptop heeft geen video-ingang.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zou wel een Gamecube emulator kunnen gebruiken en dan Gamecube roms downloaden op het internet. Zo kun je dan wel een Gamecube spel spelen op je computer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zou ook je eigen games voor de Gamecube kunnen rippen met daarvoor bestemde software. Dan weet je zeker dat je legaal bezig bent.