Hoe geheugen van wii's te ruilen?

Ik had een Wii waarop ik wat dingen heb gekocht voor een spel (nummers voor JustDance). Nu heb ik een nieuwe Wii omdat de oude kapot is, maar nu zijn die liedjes dus weg. En aangezien die best duur waren, zou ik ze wel graag terug willen hebben. Is er een manier om het geheugen van de twee Wii's om te ruilen, en hoe? Of is er een andere manier?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Misschien staat het op het sd-kaartje?

Aan de voorkant van de wii zit als het goed is een wit klepje, en als je die open doet dan zit er een rood knopje en dus het sd-kaartje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als het goed is kun je die liedjes gewoon opnieuw uit de eShop downloaden. Nintendo zal tijdens het betalen herkennen dat je al hebt betaald en de liedjes overzetten.

Ben je onzeker, bel dan de servicedesk van Nintendo. Daar hebben ze voor mij ook eens een datatransfer van een kapotte 3DS naar een nieuwe geregeld.