Hoe krijg je 2 verschillende accounts met het zelfde PSNetwork waardoor je dus 2 aparte Fifa ulitmate team's krijgt op je ps4?

Ik en mijn broertje hebben week geleden een ps4 gekocht met fifa 16. Wij willen graag allebei een aparte fifa ultimate team hebben. Ik dacht dat je daarvoor 2 accounts moet hebben. Wij hebben 2 controllers. Ik heb wel iets gehoord over primaire en secundaire met accounts ofzo, ik weet niet of dat wat is. Ik snap nog weinig van de ps4.
Wie kan mij zo duidelijk en precies mogelijk uitleggen hoe dit moet?!?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (2)

Beste

ik heb zelf ook een ps4 met PSNetwork en wat ik weet dat er is een sub-account is ik denkt dat een master-account is sub-account ik hoop dat is jou antwoord is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
volgens mij moet je dan en heel nieuw account op je PS maken. en daarmee dan FIFA 16 gaan splen voor een ander account