kan mijn ps3 (12 gb) bo3 aan?

Ik wil binnen kort bo3 kopen voor de ps3 maar hvl gb is het en red ik het met 12 gb.

Ps. Ik wil het spel kopen dus niet downloaden van de psn store

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik zou er niet op gokken Black Ops 3 dan te gaan halen. Aangezien een normaal spel, met goeie graphics, zoals Black Ops 3, en andere extra's veel ruimte in beslag neemt, meestal een GB of 10 tot 30, zou ik het niet overwegen het spel te kopen. Stel dat het spel 10GB zou zijn, dan zou het in principe net kunnen. Ten eerste zou het dan nog niet fijn zijn, omdat jouw PS3 dan heel erg sloom loopt en erg traag werkt ten gevolge van de opslagcapaciteit. Daarnaast zou de PS3 alsnog kunnen aangeven dat er te weinig geheugen beschikbaar is, ook al is het spel maar 10GB. Dus zouden er twee opties kunnen zijn: het spel niet kopen, of voor een andere console, bijvoorbeeld je PC. Optie twee: ervoor zorgen dat jouw PS3 meer opslagcapaciteit krijgt, bijvoorbeeld door dingen die je hebt opgeslagen te verwijderen, opgeslagen spellen of updates te verwijderen en door goed mogelijk je PS3 op te schonen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bron van je bewering graag. Het lijkt ook alsof je niet in de gaten hebt dat PS3 12GB de grootte van de opslag aangeeft. Optie twee: ervoor zorgen dat jouw PS3 meer opslagcapaciteit krijgt, bijvoorbeeld door dingen die je hebt opgeslagen te verwijderen, opgeslagen spellen of updates te verwijderen en door goed mogelijk je PS3 op te schonen. Dat KAN dus niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thnx voor je antwoord, ik ga hem niet kopen!

Andere antwoorden (2)

Ja dat moet gewoon kunnen. Elk PS3 spel moet op elke PS3 te spelen zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zijn vraag is of het kan met zijn opslag
het is wel mogelijk maar dam moet je wel eerst weten hoeveel gb het is want ik weet toevallig dat CoD 4 Modern warfare nog minder als 1 gb is.