kan ik een ps4 game lenen van een vriend en die dan installeren op mijn eigen ps4?

ik wil een ps4 kopen maar de games zijn best duur
dus kan je een game disk lenen van een vriend en die game dan installeren op je eigen ps4

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (3)

Ja, zolang jij de schijf leent zit het goed.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan het spel dan spelen zolang je de disk hebt, als je de game teruggeeft aan je vriend dan kan je de game niet meer spelen, omdat je de disk ervoor nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, je kunt de geleende game lenen, installeren en spelen op jouw Playstation 4. Je hoeft de game daarna niet opnieuw te installeren. Ook hoef je de game niet opnieuw te installeren als je er daarna weer een andere disc met hetzelfde spel in doet. Om de game te kunnen spelen heb je natuurlijk wel een disc nodig.