iPhone usb oplaad kabel / synchroniseer kabel.

Hallo,

Ik ben mijn iphone usb oplaad/synchroniseer kabel voor de iphone kwijt en heb dringend een nieuwe nodig.
Nou ben ik naar de winkels gegaan in de stad en tot mijn grote schrik vragen ze 19,99 tot 29,99 voor slechts dit kabeltje. Nou heb ik even zitten google en aan vrienden gevraagd en het blijkt dat ze op hubay(.nl) dit kabeltje voor 3,99 verkopen.

zie: http://www.hubay.nl/store/product.php?id_product=11

Ik hoor goede verhalen over de site, maar is dit wel het kabeltje wat ik nodig heb? hoe kan het anders zo veel goedkoper zijn?

Alvast dank,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Omdat ze vaak niet door Apple gemaakt zijn. Als Apple ze maakt betaal je ook voor het merk, wat uitkomt op belachelijke bedragen. De site is wel ok, je kan het proberen, want 4 euro kwijtraken is ook niet echt een ramp. En anders kan je ook nog op Ebay kijken, daar heb ik een tijd terug ook een paar kabels gehaald voor maar 80 cent per stuk (voor mij en een paar vrienden) en de verzending was zelfs gratis! Alles netjes ontvangen binnen 3 weken dus ik was zeer tevreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn telefoonwinkels die niet voor de grote merken en grote ketens werken, maar voor zichzelf, en vaak hebben deze winkels ook kabels.

Vaak zijn het Turkse of Egyptische winkeltjes die 2e hands telefoontjes verkopen.

Probeer daar eens te kijken. En anders probeer je de tip in eerste antwoord.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Ebay.nl kan je ze ook voor een paar euro uit China/Hong Kong laten komen. En werkt net zo goed als het origineel maar scheelt tientallen euro's.