Iphone batterij loopt binnen 1 uur leeg

Ik heb een Iphone 3gs 16 , na het opladen blijft hij maximaal een uur vol (zonder iets te doen) alle apps staan uit. 3g staat uit. Push berichten staan ook uit.
Hij is unlockt, de enige opdracht die ik mee gekregen heb is hem niet te updaten, anders lockt hij weer.
extra info:versie 4.1

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb hier in het verleden meerdere vragen gesteld, en kreeg daar goede antw op . maar de laatste tijd zijn er vooral lol broeken die antw geven waar ik en anderen niets aan hebben. Daar is de site toch niet voor gemaakt? Jammer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb je nou met iphones he :O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen lolbroek hoor, heb je mijn oplossing al geprobeerd?

Antwoorden (6)

Zorg dat de batterij helemaal leeg is voordat je hem weer oplaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hij loopt heel snel leeg..(zie mijn vraag) dus dan is hij ook helemaal leeg.
ik zou 'm ff resetten want dit is wel vreemd..(ja en wifi uit/ contrast lager dat soort standaard trucs..). volgens mij heb je een jaar garantie trouwens..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad je wifi even uitzetten want dat put je batterij uit aangezien wifi steeds op zoek gaat naar een wifi netwerk als je onderweg bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WiFi valt wel mee hoor, als je die hebt aan staan dan ben je in 24 uur misschien 25% kwijt.
Je moet je iPhone even opnieuw instellen, dan is het probleem meestal wel opgelost, ga naar Instellingen > Algemeen> Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel alle instellingen > Herstel alle instellingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet hem gewoon aan de stroom houden, dan gaat de batterij ook niet leeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan is je batterij kapot dit was bij de ds ook te vaak opgeladen toen kon ik er een dag mee spelen en toen was hij op
gwn een nieuwe kopen