internet op iphone 200mb?!?!

ik zit te kijken voor de iphone 4
wil er wel internet bij, maar gewoon voor af en toe wat opzoeken, mail etc niet super veel ofzeu'
maar wat kan je zeg maar met 200 mb?
http://www.belsimpel.nl/aanbieding_informatie/Apple-iPhone-4-16GB-Black-Simlockvrij/HiOnline30-2jaar/Hi-Internet-op-je-Mobiel-Extra-2-jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

met 200 mb kan je gewoon veel mailen, maar echt geen filmpjes kijken op YouTube via 3G. kan wel gewoon via wifi:) tmobile heeft btw nog steeds echt onbeperkt:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je niks aan ik gebruik al 200 m'n per dag met muziek en video streamen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik heel veel per dag.. Daarom wil ik niet aan een limiet zitten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een normale gebruiker kan met youtubefilmpjes etc met 1 gigabyte aardig uit de voeten, maar 200 mb is echt heel weinig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 1GB en dat is zo goed als onbeperkt. 200mb is inderdaad weinig, als je beetje twittert en whats app gebruikt paar keer per dag is het misschien wel genoeg. Maar bijlage in je mail openen en YouTube moet je dan niet doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf 1gb per maand. Ik mail veel , surf veel op het web( geen youtube ). Kom ik op ongeveer 160 mb per maand.