Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een mobiel internet abonnement bij telfort goed voor de volgende situatie?

Ik heb net een HTC Desire gekocht en wil nu mobiel internet erbij. Ik heb al een telfort abonnement, maar zonder internet. Ik kan internet gewoon erbij aansluiten, maar ze hebben een Fair Use Policy. Ze hanteren een maximaal aantal Mb per maand (elke maand iets anders). Is dit ongeveer genoeg voor mijn verbruikt: msn, website, onder andere Hyves, schoolsite, failblog(niet de filmpjes) en af en toe youtube.
Nog een puntje is dat de Desire flash kan weergeven, verhoogt dit ook het verbruikt?

Toegevoegd na 17 minuten:
en apps downloaden natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
455

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Eerste vraag: ja
Tweede vraag: nee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf internet op mijn iphone met Telfort. Je hebt nooit last van de fair use, pas als je er extreem overheengaat, zegmaar, 7gb gebruikt. Zelf gebruik ik meestal 2gb, en nooit problemen gehad.

Het is niet supersnel, ongeveer 60-80 kbps op de meesten plekken, tot 190 kbps. Maar goed voor msn en internet, filmpjes kijken is niet ideaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding