Je hebt een datalimiet van 250mb per maand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag ik hopen van niet, want dan kun je hooguit 10 minuten video kijken per dag. Ik neem aan dat dit per dag is, dus grofweg 8 GB per maand.

Toegevoegd na 55 seconden:
Als het om uploaden gaat, of om mobiel internet, dan zou het wel per maand kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er heel erg vanaf wat je doet. Geluid/plaatjes en met name video kosten veel data, de rest kost nagenoeg niks. Met een youtube-filmpje zou ik gewoon even wachten tot je een open wifi-netwerk ziet. Maar mailen of msn-en kun je de hele dag.
Het betekent inderdaad een datalimiet van 250 mb per maand. meestal doe je ook geen you tube films kijken op je mobile. En normale sites zijn niet groot van data.