Blackberry internet 250 mb genoeg?

Als ik een abonnement afsluit met 250 mb bundel(@Vodafone) Is dat genoeg als ik elke dag mijn mail check, en bijvoorbeeld de nieuws headlines en afentoe een vraag googlen? Kort gezegd niet uitgebreid internetten want dan kan ik gewoon Wifi gebruiken.

Dit abonnement: http://www.dealdirect.nl/BlackBerryCurve

Toegevoegd na 45 minuten:
En wat als ik ook mailtjes verstuur, zou dat ook wat uitmaken dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Dat is prima te doen.
Ik ping veel, lees dagelijks mail, ontvang veel mail, lees en beantwoord hier veel,surf regelmatig naar sites via google en mijn verbruik was totaal 90 MB afgelopen maand. Waar je wel op moet letten is sites als youtube, filmpjes daar bekijken slurpen heel wat MB"s op en als je regelmatig mail verstuurt met veel bijlages kan het ook snel gaan. Verder kan je bij Vodafone regelen dat je een sms ontvangt zodra je 200 mb verbruikt hebt, zodat je op tijd weet dat je op je date gebruik moet letten voor die maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja voor kleine dingen lukt dat wel. Je moet wel opletten dat je dingen als je mail niet automatisch op laat halen. En automatische updates uit, dan lukt het wel.

Maar een internet abonnementje is niet al te duur hoor, bij MTV ofzo heb je een soortgelijk abonnement (rond de 15 euro in de maand) inclusief onbeperkt internet en een blackberry pack.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je alleen je mail checkt en verder niets vreemds dan is dit wel voldoende. Als je echter andere dingen gaat doen op het mobiele datanetwerk (dus niet op WiFi) dan gaat het erg hard met je bundel. Bij vodafone kan je die bundel altijd vrij eenvoudig aanpassen, dus houd goed in de gaten wat je gebruikt en of je gebruik verandert. Als je dat niet doet kan je wel eens meer moeten betalen dan nodig!