Ik kan geen sms'jes meer ontvangen, heeft iemand dit ook?

mijn provider is t-mobile, en mijn mobiel is een samsung monte slider.
een vriendin van mij, kan ook geen smsjes meer ontvangen, haar provider is ook t-mobile.
heeft iemand dit ook? of weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (4)

T-mobile heeft een landelijke storingen. Allen mobiel internet werkt momenteel.
Bellen en sms'en werkt momenteel niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment is er een landelijke storing bij T-mobile.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is nu een storing bij T-mobile, maar volgens mij word het snel opgelost, succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snel als in binnen een paar dagen, of snel als in binnen een uur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snel? İk heb sinds een uur of 15.00 geen service. Kan niet bellen en gebeld worden. Het is nu 21.30 dus 6,5 uur later en nog steeds geen service.
Ik las net ergens dat ze verwachten dat de storing rond 0:00 is opgelost.

Indien het nog niet opgelost is, nog eventjes geduld.