Waar kan ik mijn oude telefoons naartoe brengen? Bestaat er nog een telefoonwinkel waar je oude vaste telefoons kan brengen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Het gaat om een vaste telefoon!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
7.8K

Het beste antwoord

Oude vaste telefoons of echt oude mobielen kan je het best bij een gemeentelijke aanbiedstation (stort) brengen.

Als je een wat nieuwe mobiel hebt kan je deze meestal terugbrengen in de winkel waar je je nieuwe mobiel koopt, soms krijg je hier zelfs een vergoeding voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt op www.envirofone.nl kijken wat je oude mobieltje nog waard is. Ze kunnen je er 50, 100 of 150 euro voor geven. Mits het natuurlijk eeen telefoon in hun lijst is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het dus over de vaste telefoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaaa gooi ze weg ofzoo...dude who gives a f*ck dan???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet ze op marktplaats..ik wil er wel 1 van je kopen..met draaischijf dan he.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik niet!
Probeer eens bij een kringloopwinkel.