Hoe start ik een Samsung Galaxy?

Hij is nu aan het opladen en wil niet aan gaan.
Ik heb zelf overigens geen ervaring met deze telefoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je hem pas gekocht? en om 'm aan te krijgen druk je op het aanknopje aan de zijkant zit die volgensmij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Danku :D

Het beste antwoord

je moet het rechter knopje bovenaan een paar seconden indrukken. (het duurt best lang voordat ie opgestart is vergeleken met een normale telefoon maar je moet er wat voor over hebben hé? :P)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mijn zit er een knopje aan de bovenkant van de telefoon.