Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je updates (via iTunes uitgevoerd) ook synchroniseren met de iPhone?

Ik heb alles apps updates via iTunes geüpdatet, omdat er een bestand bij zat van meer dan 20 mb, maar als ik nu via iTunes mijn iPhone synchroniseer, staat er bij de appstore nog steeds de desbetreffende update beschikbaar (terwijl ik hem dus al via de computer heb geüpdatet). Moet ik hier een extra stap voor uitvoeren of is er iets anders aan de hand? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
539

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb een Ipod Touch, maar ik neem aan dat het hetzelfde werkt.
Ik doe het ook altijd zo, ik haal alle updates via mijn pc binnen en synchroniseer dan.

Dus het zou zo moeten werken, ik haal geen enkele update via de app-store op mijn Ipod binnen.
Het enige wat ik kan bedenken is dat je dat getal nog ziet staan, omdat je de app-store nog niet opnieuw hebt geopend en dat die informatie nog niet binnen is?

Dus wat weet ik wel: Dit zou zo moeten kunnen.
Wat weet ik niet: of het bij jou nou gelukt is.

Ik zou even de app-store op je Iphone openen en laten checken op updates, misschien ziet ie dan wel dat het nu goed is....

Succes..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding