Nieuwe telefoon kopen inclusief abonnement?

Hallo,

Ik wil een nieuwe abonnement nemen (oude is verlopen) met gratis telefoon. Ik zat zelf te denken aan een blackberry (welke versie weet ik nog niet). Ik heb beetje op internet rondgekeken maar wordt er niet veel wijzer van. Wat houdt bijvoorbeeld 120 min/240 sms in? Kan je dan kiezen uit 1 van de 2? Dus als je voor 120 min kiest, heb je geen sms? Ik wil graag kunnen bellen en sms'en?

Mijn gewenste abonnement ziet er ongeveer zo uit: gratis blackberry toestel met ONBEPERKT internet en het laagste aantal belminuten EN sms.

Alle hulp is welkom, bij voorbaat dank! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan een toestel kiezen naar eigen voorkeur, ik hoor beel goede verhalen over de blackberry bold 9780.

Als er staat 120 Min/240 Sms dan hoef je niet te kiezen. Stel je belt 10 minuten dan blijft er 110 min / 220 sms over.
Als je vervolgens 40 smsjes verstuurt blijven er 90 Min / 180 sms over.

(Ofterwijl 1 minuut bellen = 2 Smsjes)

Succes met de keuze.