Wat houd 1GB internet in op een blackberry curve?

Ik heb een Blackberry Curve en heb te horen gekregen dat ik 1GB internet erop heb. Ik msn, ping, whatsapp en ik surf ermee zoals hyves of facebook. Wat houd dit 1GB internet in? Kan het op gaan, zo ja heb ik dan wel genoeg?
en als het op gaat krijg ik die 1GB naar een tijdje terug? alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je geen muziekstreaming en videokijken via mobiel internet doet (alleen via WiFi), heb je aan 1Gb meer dan genoeg. Ping en WhatsApp kosten bijna niets, als je niet veel met foto's klooit. Surfen kost wel wat data, maar je moet echt veel surfen voor je 1Gb erdoor surft.

Je kunt inloggen bij je provider om te zien hoeveel je verbruik is, lijkt mij. Doe dat eens.

Wellicht heeft de BB ook handige apps die je verbruik kunnen meten. iPhone en Android hebben dat namelijk wel! (tip voor een nieuwe vraag ;-)

gr, Suus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je hebt wifi op je bb, dat is gratis internet!

1GB is hartstikke weinig voor als je een blackberry hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ligt er trouwens echt aan wat je wilt doen, youtube kost veel gb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dat je in een maand niet OVER 1GB mag zitten, zo wel dan moet je per MB betalen. Je krijgt elke maand weer 1GB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan inderdaad 100 mb per maand internetten. het kost ongeveer 1 mb per pagina die je laadt. ik weet niet hoe het met ping en msn enz. zit