welke mobiel kan ik het beste nemen de samsung galaxy gio of de samsung galaxy mini?

ik twijfel welke ik zal nemen het is gewoon voor bellen smsen en internetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als ik de specs bekijk kom ik op het volgende uit:

Gio:
Processor : 800 mhz
Werkgeheugen : 384 mb
Grootte van het scherm : 320x480
Besturing syteem: Google Android 2.2
Camera resolutie : 3,2MP
Audio formaten: mp3, Mpeg 4, wav
GPS: Ja

Voordelen:
Snellere processor als de galaxy
Grotter scherm
Meer geheugen

Nadelen:
weinig audio formaten
Geen geotagging

Galaxy:

Processor : 600MHz
Werkgeheugen : 384 MB
Grootte van het scherm : 320x240
Besturing syteem: Google Android 2.2
Camera resolutie : 3,15 MP
Audio formaten: aac, aac+, ac3, amr-nb, amr-wb, eaac+, midi, mp3, ogg, wav
GPS: Ja

Voordelen:
Geotagging
Meer audio formaten

Nadelen:
Processor trager

Ik zou persoonelijk gaan voor de gio.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiermee kun je een positie toevoegen aan je film/foto die je upload of zoiets. Niet echt belangrijk. Voor meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geotagging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen probleem, ik hoop dat je genoeg bent geïnformeerd over de toestellen.

Andere antwoorden (2)

Ik zou gezien het prijsverschil gelijk gaan voor de samsung galaxy (1) dan ben je gelijk klaar en die is met het uitkomen van versie 2 aanmerkelijk in prijs gedaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik jou was zou ik voor de samsung galaxy gaan omdat je daar meer aan heb dan die anderen maar de kleine is wel mooier maar als nog zou ik voor de normale gaan (dus niet de mini)
Bronnen: