Hoe zet je je internetverbinding op een blackberry curve uit?

Morgen ga ik naar het buitenland en ik wil liever dat mijn internet tijdelijk uitstaat zodat ik geen onnodige kosten buiten mijn bundel maak. Maar hoe stel je dit in op een blackberry curve 8520?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Klik op je bb knop en kies dan verbindingen beheren. Kies daar opties voor mobiel netwerk en zet daar gegevens service en roaming alle twee op " uit". Je kunt dan nog wel via wifi op internet en pingen bv maar niet meer via je mobiele netwerk verbinding maken. Wil je ook dat je niet gebeld kunt worden dan klik je op je bb knop en kies je voor verbindingen beheren en vink je daar mobiel netwerk uit. Als je die uitvinkt hoef je al het bovenstaande ook niet te doen want je internet gaat ook helemaal uit als je mobiel netwerk uitvinkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah dankjewel! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen dank, fijne vakantie :-)