Waar vind ik een goedkoop telefoon abonnement onder de 20 euro?

Ik heb er wel een paar gevonden maar die willen dan dat je wel voor het toestel betaalt. Laatst vond ik er een van 15 euro met onbeperkt internet maar de actie is verlopen.

Weet iemand een goede telefoonmaatschappij edingen heeft? Het liefst met fair use policy.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

Studentmobiel.nl heeft de goedkoopste opties per provider... Hoef je geen student voor te zijn.

Typhone.nl heeft altijd wel goede aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zomaar een website die ik vond:http://www.simstunts.nl/telefoon-abonnement.htm
Als ik jou was, zou ik gewoon even gaan Googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij KPN heb je een aantal abonnementen van onder de 20 euro. Echter geld dit wel voor de eerste 9 maanden en betaal je na de 9 maanden het dubbele bedrag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey hallo,

bij simpel kan je gewoon je gewenste bedrag invullen waar je niet overheen kan komen.
maar is niet bepaald een abonnement..
je kan je eigen nummer ook behouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmmm dan kan je het beste naar de phone house daar kunnen ze over alle providers info geven.
zelf zit ik bij vodafone maar dat is redelijk duur en de service is bagger dus die raad ik niet aan.
bij de meeste kan je internet voor 10 euro krijgen en 1000 smsjes voor 10 euro. Dus misschien hebben ze alsnog een goedkopere optie voor je. suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google is naar het forum van simpel met klachten over simpel dan bedenk je je eigen wel
klinkt simpel tot je daar een abonnement hebt dan is het niet meer zo simpel
Telfort, mijn iPhone 4 was 14,95 en word 19,95 per maand met onbeperkt internet (faire use policy) en 100 belmenuten, helaas moest ik wel (inleggeld) betalen, dus voor de telefoon, miss zou je met een goedkoper mobieltje bijv een blackberry het zonder inleggeld kunnen doen?
Ik zou eens bij hun kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben is erg goedkoop!