Hoe kan ik een puk-code die naar de geblokkeerde sim-kaart is gestuurd als sms kan lezen?

Mijn moeder heeft 3 keer de verkeerde pincode ingetoetst en na contact te hebben gehad met Debitel hebben ze haar puk-code als sms naar de geblokkeerde sim-kaart gestuurd...

Iemand een idee hoe dit dan gelezen kan worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

staat de pukcode ook niet op het creditcardje waar je hem uithaalde
capthavoc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal het eens navragen...

Andere antwoorden (1)

niet.
als die sim geblokkeerd is kan er toch geen sms meer gelezen worden. dan moeten ze de puk code even naar een ander nummer sturen. ook niet echt slim van debitel dan.