Is het mogelijk bij Telfort om over te stappen naar andere provider met nummerbehoud als je abbo nog niet is afgelopen?

Ik moet een 2de simkaart hebben voor mijn carkit in de auto alleen telfort doet dat niet bij particulieren.Nu loopt mijn abbo bij telfort tot 02-2012 maar wil nu eigenlijk al naar andere provider met nummerbehoud.Weet iemand of dit kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je zult vermoedelijk het verschuldigde abonnementsgeld tot 02-2012 aan telfort moeten betalen, daarna ben je vrij om te gaan. Je hebt daar tenslotte voor getekend...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja oke maar kan ik dan nu al met mijn nummer naar een andere provider of geven ze dit nummer pas vrij na einde abbonement?
Dat kan wel, maar het kost je heel veel geld, niet alleen het abonnementsgeld, ook de boete die je zult krijgen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb nog even voor je gekeken, op de telfort site.
Volgens mij is er geen boete...

Abonnement afkopen

U kunt uw abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van uw contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van één maand.

Stuur ons een e-mail om uw abonnement af te kopen. U ontvangt dan binnen 2 weken een brief met daarin de afkoopsom en verdere instructie

Toegevoegd na 1 dag:
Dit vond ik ook nog op de site van Telfort.
Volgens mij kan je niet je nummer behouden.
Ik vind trouwens wel dat ze het erg onduidelijk op de site hebben staan, maar het volgende is wat ik er nog over vond

Voorwaarden afkopen abonnement

Minimale afkoopsom van één maand abonnementskosten.
Er mag geen verlenging zijn aangevraagd.
Er mag geen nummerbehoud zijn aangevraagd
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar kan ik bij afkopen mijn nummer behouden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om heel eerlijk te zijn, kan ik dat niet vinden op internet...Maar volgens mij kan dat wel.