Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe vergroot ik het toestelgeheugen op mijn BlackBerry Bold 9700

Mijn toestelgeheugen loopt steeds weer terug. Als ik een reboot heb gedaan ligt het wat boven de 10 MB en na een tijdje zakt het weg tot bijna 0. Is er bijvoorbeeld een manier op mijn App pictogrammen naar de mediakaart te verplaatsen (lukt mij niet) of is er een ander oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
557

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vergroten van het toestelgeheugen is niet mogelijk, je kunt wel handiger met het geheugen omgaan:
Je kunt zo veel mogelijk apps en andere bestanden op de mediakaart zetten, zodat je telefoongeheugen vrij blijft voor dingen die alleen maar van dat geheugen gebruik kunnen maken.
Vooral foto's en muziekbestanden kun je het beste naar de geheugenkaart verplaatsen.
Het "vol lopen" van het telefoongeheugen is een vrij normale zaak, allerlei programma's die je opent op de telefoon zullen een beetje werkgeheugen reserveren, soms blijven deze gereserveerde bestanden ook na afsluiten van de app blijven bestaan.
Een soft-reset zal het geheugen weer vrijmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muziek bestanden en foto's komen automatisch op je media kaart en Apps kun je niet op je media kaart zetten. De min is niet van mij.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding