9 cijfers.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik woon zelf in belgie en het zijn er 9: een voorbeeld: 014856545 of met landcode 12 : 003214856545. ( dit numeer is een vb. Geen idee van wie het is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom uit het dorp van waar het is, dus welk dorp is het??? Dat weet je niet he, omdat je het verzind!
9, waarvan 2 of 3 bij de regio/stad horen. Grote steden hebben een zonenummer van 2 cijfers, kleinere van 3. Anders dan in Nederland, moet dit zonenummer altijd ingetypt worden, ook als je vanuit dezelfde zone belt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mobiele nummers hebben 10 cijfers. Bijvoorbeeld