Waarom stuurt mijn whatsapp steeds berichten niet?

Mijn whatsapp stuurt ineens berichten vaak niet, als ik mn HTC Wildfire dan uit doe en weer aan dan is ie wel verzonden. Enig idee hoe dat kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (2)

Whatsapp heeft best vaak storingen maar het kan ook aan jou internet liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven al vermeldt, WhatsApp heeft redelijk vaak storingen.

Wanneer WhatsApp een storing heeft kun je dat zien op de volgende link : http://twitter.com/#!/wa_status

Het kan ook zijn, dat degene waarnaar jij het bericht stuurt, daarvan de mobiel uit staat, of dat deze niet verbonden is met internet.

Uit eigen ervaring (gebruik vaak WhatsApp) heb ik gemerkt dat de vinkjes ook niet altijd kloppen. Wanneer ik een bericht stuur naar een vriend van me, en ben hier gewoon bij ontvangt hij het wel, terwijl WhatsApp zegt van niet.

Als het zeker niet hier aan ligt kun je proberen de applicatie opnieuw te installeren, je internet instellingen veranderen of wachten tot er een nieuwe versie uitkomt.