Is een telefoon simlock vrij?

Ik lrijg een abbo met een mobiel alleen mijn vraag is: is die mobiel dan ook een simlockvrije mobiel ( is een SE Arc S ) ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Zolang je het niet bij T-mobile hebt besteld kun je ervan uitgaan dat het Simlockvrij is. T-mobile heeft veel phones(niet allemaal) die niet Simlock vrij zijn, en dan staat er op je toestel ook heel leuk T-mobile (is op je phone bedrukt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met abonnement is de telefoon simlockvrij. Via het abonnement betaal je immers de aanschaf van de telefoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja je telefoon is simlockvrij heel soms gebeurt het dat er een simlock op zit ivm met speciale acties die ze dan hebben maar dat wordt dan netjes aangegeven bij het aan sluiten van het abonnement