kan ik m'n CVC-code op m'n pinpas vinden?

ik will apps downloaden van de app-store, nu heb ik echter een CVC-code nodig. Ik heb geen idee waar ik die kan vinden en volgens mij staat hij niet op m'n pinpas, een creditcard heb ik ook niet... Iemand enig idee hoe ik hierachter kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
10.4K

Antwoorden (2)

De CVC-code is bedoeld als middel tegen creditkaartfraude, dus ik geef je inderdaad weinig kans om er één te vinden op je pinpas. Je zult voor een CVC-code toch echt een creditcard moeten regelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet weinig kans maar onmogelijk.
De CVC code kan je op je pas vinden, afhankelijk van de soort kaart die je hebt staat deze voor of achterop. Zie ook laatste alinea van de bron.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
De vraag is van 6 november 2011 en gaat over een pinpas. Geldt jouw antwoord (tegenwoordig) ook voor een pinpas, of toch alleen voor een creditcard, zoals ik vermoed?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een CVC code is inderdaad nog steeds alleen te vinden op je creditcard.
Antoni
8 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie.