Mijn Samsung E1310B vraagt na mijn PIN- code een Netwerkblokkering? Hoe kom ik hieraan?

van mijn eigen telefoon zijn de batterijen leeg en ik heb nu dus de samsung e3130b. MAar hij vraagt na mijn pincode (voor sim) een netwerkblokkering. Ik heb een abbo bij VODAFONE.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betekent dat wellicht dat de andere telefoon die je wilt gebruiken een SIM-lock heeft van een andere provider? Legaal een SIM-Lock verwijderen kan na een jaar, door bij de provider de code voor unlocken op te vragen. Wellicht vraagt de telefoon nu om zo`n code?

Antwoorden (1)

als de telefoon een jaar oud is kun je hem gratis simlock vrij maken. http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/ op die site vul je wat gegevens in, en vervolgens krijg je de code.