Hoe sorteer ik mijn "apps" bij mijn Samsung Galaxy S?

Ik heb er zojuist wat apps vanaf gegooid. Maar nu heb je dus op elke pagina een aantal "lege stukken".

Hoe zorg ik dat deze weer netjes achter elkaar sorteren?

Toegevoegd na 1 uur:
En dan bedoel ik automatisch, niet met de hand, dat kan ik zelf ook nog wel bedenken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Dat gaat zo:
Tik en 'houd vast', dan kun je ze 'slepen' naar het volgende of vorige scherm. Je moet a.h.w. een beetje 'doorduwen' als je bij de rand bent. Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*gooit eerste zin weg* Dit begrijp ik, maar als ik >100 apps heb, heb ik weinig zin ze allemaal 1 voor 1 te gaan lopen slepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik :-s Op de GS2 gebeurt dit automatisch, dus dan weet ik het ook niet - hoe het op de GS1 werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm.. Bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet wacht ik zocht, maar wel het beste antwoord