De batterij percentage van mijn iphone staat al sinds 2 dagen op 100%, maar ik maak er wel veel gebruik van waar zal het aan kunnen liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K

Antwoorden (4)

Vaag, misschien even uit en aandoen. Anders blijven gebruiken totdat hij uitvalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het batterijtje in je scherm blijft 'hangen'. Start je iPhone even opnieuw op (door de aan/uit-knop en de home-knop tegelijk lang in te drukken), dan zou hij weer de juiste hoeveelheid aan moeten geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone opnieuw opstarten en als dat niet helpt kijken voor een nieuwe update of terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij instellingen percentage batterij even uitschakelen en dan weer inschakelen