Blackberry vraag: Welke gaat op internet als mijn wifi en gprs internet aanstaan gevinkt?

Mijn blackberry heeft een abonnement dus ik moet mijn Netwerk aanhebben staan alleen wil liever op de wifi thuis. Dus als mijn wifi en gprs (Netwerk internet) tegelijk aanstaan welke gaat dan laat maar zeggen het internet "Besturen"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je BB zal het wifi netwerk verkiezen boven de GPRS van je netwerk, zodra je buiten je bereik van en wifi netwerk bent gaat hij oevr op je databundel.