Kent iemand een goedkoop mobiel internet abonnement met als maximum ongeveer 5 euro per maand, voor 100 of 200 mb? Niet te veel betalen over limiet.

betrouwbaar abonnement. niet te veel over limiet betalen. niet te langzaam en niet te duur, voor ongeveer 100 of 200 mb per maand.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoop er maar niet te hard op ..

Antwoorden (1)

Helaas, dat zal je niet makkelijk lukken.
Sinds dat iedereen 50% van de Nederlanders een smart-phone heeft is de prijs van internet op je mobiel erg omhoog gegaan.
Dus de prijzen zullen niet snel meer zakken.

Ik ken wel een trucje hoe je voor 5 euro per maand alsnog voor >100mb kan internetten op je mobiel.

Je hebt er alleen een simpele 2e mobiel voor nodig.
Ga naar citytel.nl en bestel een simkaart.
Ga naar blyk.nl en bestel een simkaart.
Stuur alle 1000 gratis smsjes van je blyk nummer naar je citytel nummer en je hebt 50 euro gratis beltegoed!!
Hiermee kan je heel wat internetten!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt die truck echt?? :D
coooll
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dan heb je wel wat,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die truck werkt echt!!!
Anders zou ik hem hier niet plaatsen!!
Ik doe het zelf al 1 jaar zo...