is htc een vertrouwbaar gsm merk?

en bedoel dan alle type htc telefoons en ook de prijs kwaliteit verhouding en de levensduur en als er een goede site waar je dat ook allemaal kan na lezen is het ook prima

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/zoek?q=htc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan weet ik nog niet of het een goed merk want die staat er niet tussen die vraag is en wil het van alle type weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een HTC magic gehad.
Batterij duur is in het begin goed maar gaat zeer snel achteruit daarna.
Tevens drukt HTC updates door voor HTC telefoons die niet gemaakt zijn voor dat soort updates en daar mee vernield HTC de gehele telefoon (waardoor ik de HTC heb terug gebracht daar ik er niks meer kon na die update en ben over gestapt op een ander merk)
Had ook vaak slecht bereik met de Magic waar andere telefoons wel een goed bereik hadden.
Een maat van mij had ook een HTC en die had er ook zeer veel problemen mee. Ik zelf zou je adviseren om een ander merk te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben nog zoekende naar een goed merk en het moet wel betaalbaar zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar een blackberry en iphone vallen zo en zo al af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik momenteel Samsung Galaxy, fijne telefoon maar ook bij deze (en dat is eigenlijk wel een probleem voor de meeste telefoons) gaat de batterij na 6 maanden behoorlijk snel leeg als je apps etc gebruikt.
Nokia beviel mij ook altijd goed, batterij levensduur is wel langer bij Nokia dan bij andere telefoons.
Maar er komt een nieuwe soort batterij aan die zeer veel langer meegaat dan wat er tegenwoordig is. Een keuze is altijd persoonlijk en ik kan dus niet gaan zeggen neem dat merk of dat merk, elk merk heeft zijn voordelen en nadelen ensmaak verschilt.
Voordelen van Android telefoons is dat je een mega hoeveelheid gratis apps kunt downloaden (en als je thuis wifi hebt scheelt dat ook weer in de kosten van abos of prepaid), nadeel is dat er ook steeds meer rotzooi tussen komt te staan daar het open source is. Voor gemak en mooi beeld (HD) zou ik zelf gaan voor een Samsung, wil je degelijkheid hebben dan zou ik gaan voor een Nokia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung vind ik opzich wel een ok merk maar het voelt zo plastic aan zo tupperware achtig als je een gsm van samsung in je handen heb en dat vind ik van htc weer niet die voelen solide aan en nokia daar zal ik eens over na denken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn mening en ervaring is van wel samsung voelt erg plastic aan tegen over htc en of andere merken.en en gsm van 500 euro vergelijken tegen 1tje van 250 euro kan niet echt want daar zit namelijk altijd wel verschil tussen kwa kwaliteit en dergelijk maar dat neemt niet weg dat samsung plastic aanvoelt

Het beste antwoord

HTC is een betrouwbaarmerk en zeker net zo gebruikersvriendelijk als Apple, het werkt allemaal lekker vlot. Ook is de HTC zeker betaalbaar, een HTC wilfire S is al te koop voor 150,- wat zeker niet duur is voor een android.

Kijk ook is op deze site: http://www.besteproduct.nl/HTC.html?gclid=CM2_vLyqgK4CFUwe3godiGCr3Q
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

HTC's verkopen goed , je ziet ze daarom ook veel. Prima telefoons . Ik zou voor sites googelen op ' HTC meningen' of 'HTC ervaringen' . Sommige mensen zullen er anders over denken maar Apple blijft voor mij het betrouwbaarst en meest gebruiksvriendelijk , deze gaan ook lang mee en vertonen geen/weinig problemen. Ze zijn wel wat duurder maar daar is de kwaliteit ook naar. Mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit ervaring kan ik zeggen dat HTC een zeer goed merk is onder andere door het gebruiksgemak, maar ook omdat het een betaalbaar merk is voor degene die wat minder aan een telefoon willen uitgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja HTC is echt een prima merk, ik heb zelf de HTC Sensation (de eerste, dus zonder XL of Beats by Dre).
Erg goede telefoons en Android is echt ene super systeem!
Het enige nadeel is dat de batterijen soms wel matig zijn. Als ik bijvoorbeeld een aantal uurtjes een spelletje speel of een tijdje mij navigatie gebruik, dan is de batterij zo leeg!
Maar dat is dan ook echt het enige nadeel.

Toegevoegd na 36 seconden:
HTC is dus zeker vertrouwbaar (?) en betrouwbaar!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok thanks