Hoe kan ik muziek plaatsen op een samsung galaxy S2 zonder geheugenkaart?

Ik meende te hebben gezien dat de samsung een intern geheugen heeft van rond de 11GB klopt dit? Zoja, hoe kan ik dan muziek hier op plaatsen? Welk bestand moet ik dan hebben?

Toegevoegd na 33 seconden:
Ik bedoel: op welk bestand ik het dan zetten als dit mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

via internet op je mobiel? dan gaat het automatisch naar geluid.

Tube2MP3.mobi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bluetooth op het apparaat hebt waarmee je het wil verzenden zou ik het met bluetooth doen het is makkelijk een snel