"Het starttarief voor bellen naar het buitenland is 7 cent." Wat betekent dit? Komt dit er per minuut bij of is het per gesprek eenmalig 7 cent extra?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat is een eenmalig tarief, en komt er dus niet per minuut bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Elke keer dat u belt en verbinding maakt, betaalt u een bijdrage aan het tot stand komen van de verbinding, dit is het starttarief. Daarna gaat pas het gesprekstarief per minuut lopen. Het starttarief maakt hierdoor een belangrijk deel uit van uw totale gesprekskosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ole, dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan. :)
Dit is per gesprek dus zodra je verbinding hebt heeft het gesprek je al 7 cent gekost. Soort van kosten voor het tot stand brengen vd verbinding, daarna betaal je per sec/min.