Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk GSM netwerk gebruikt Tele2 en hoe is de algemene dekking hiervan?

Er zijn volgens mij 3 netwerken in NL, KPN, T-Mobile en Vodafone. Van welke maakt Tele2 gebruik van?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sinds september 2009 maakt Tele2 gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Slechte dekking en verbindingen (= T-mobile net)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Handig, zo'n virtuele assistent:

ele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:welk netwerk gebruikt tele2?
Tele2 zegt:Tele2 maakt gebruik van het T-mobile netwerk. Het kan gebeuren dat er T-mobile in het display van je mobiele telefoon staat. Dat is dus normaal.

Info over de dekking vind je hier:
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden
Als Tele2 gebruik maakt van het netwerk van T-mobile zou ik er nooit aan beginnen. Twee jaar geleden had ik mobiele telefonie van T-mobile. Een ramp! Ik woon in de stad en had binnenshuis geen bereik. Ik moest naar buiten lopen om bereik te kunnen krijgen. In het grensgebied was het helemaal niet mogelijk om bereik te krijgen. Nu ben ik bij Vodafone en daarmee lukt bellen in het grensgebied ook niet. Gelukkig thuis wel. Binnenkort stap ik over naar youfone, zij hebben een aantrekkelijke actie en gebruiken het KPN-netwerk.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had nog niet van youfone gehoord.
Zelf zal ik waarschijnlijk voor Simyo gaan die ook op KPN netwerk zit.
joro
11 jaar geleden
Tip, als u zich gaat aanmelden bij www.247discount.nl en u zich vervolgens via hen gaat aanmelden, krijgt u 16,00 euro in uw account. Zodra het 25,00 euro is, kunt u het innen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding