Van welk netwerk maakt Tele2 gebruik?

Hallo,

Ik wil graag een Sim only abonnement afsluiten bij Tele2, alleen ik wil graag weten van welk netwerk (welke provider) Tele2 gebruik maakt met de antennes enzo. Want volgensmij heeft Tele2 geen eigen antennes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Sinds september 2009 maakt Tele2 gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile.
11 jaar geleden
Particuliere klanten bellen via T-mobile
Op dinsdag 1 september 2009 door Jazzamataz Internet en communicatie 9 2166
Vanaf deze datum bellen particuliere Tele2 klanten niet langer via het netwerk van KPN. Zij zullen overgaan naar het 2G- en 3G-netwerk van T-Mobile. Ben jij hier blij mee?

De zakelijke mobiele klanten van Tele2 blijven wel via het KPN netwerk bellen. De samenwerking tussen beide partijen die eerder dit jaar tot stand kwam is vanaf vandaag in werking getreden. Gunther Vogelpoel, directeur Consumentenmarkt bij Tele2 Nederland;

"Voor 1 oktober zullen alle Tele2 klanten daadwerkelijk van netwerk wisselen. Ze blijven wel gebruik maken van hun huidige sim kaart en worden van vandaag geinformeerd via een brief of sms"
Met de overgang naar T-Mobile, introduceert Tele2 vanaf vandaag ook, de voor hun nieuwe dienst; Mobiel Internet. Tele2, die claimt 450.000 klanten te bedienen, biedt vanaf vandaag 3 abonnementsvormen voor Mobiel Internet aan. Voor meer informatie hierover kun je hier terecht. Via een USB modem kan je, vanaf november, internetten op een laptop met snelheden tot 7,2Mbps en tevens krijgen alle Mobiel Internet abonnees een gratis upgrade naar respectievelijk 1 Mbps, 3,6Mbps en 7,2Mbps, afhankelijk van het gekozen pakket. Mocht je interesse hebben, dan zou ik nu dus kiezen voor het 3,6Mbps pakket om dan in november 'gratis' van de dubbele snelheid te kunnen profiteren. Aangezien er veel klachten zijn over het T-Mobile netwerk de afgelopen tijd, vraag ik me af of Tele2 nou echt een verstandige keus heeft gemaakt door met T-Mobiel in zee te gaan.