Hoe weet ik of deze mobiel simlockvrij is?

Ik moet dus voor verkoop van mijn mobiel dit weten,
Alleen heb ik geen ander simkaartje om het te testen...

Kan ik dit niet via de computer zien?

(gaat om een Samsung star 1)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K

Antwoorden (2)

Je zult even een simmetje van iemand anders lenen
(moet wel van een andere provider zijn)
Als ie opstart de pin pakt en verbinding maakt is ie gewoon simlock vrij
zo niet dan zie je dat je beperkte verbinding hebt
dan kun je meestal via de site van je provider kijken of je een unlock code kan krijgen meestal als je toestel voorbij de abbo periode is dan kan dat gratis
het is wel handig om het zelf te doen kan je meer vangen voor je gsm want de verkoper zou anders zelf een sim moeten kopen vinden etc
of het in een winkel moeten laten doen.
capthavoc
11 jaar geleden
U kan met bv skype of voipraider erop bellen of u kan daar om het even welke simkaart insteken om te testen, u kent vast wel iemand die dit even wil doen.
Evt aan de koper vragen zijn simkaart erin steken om te testen.
Wat u ook kan doen is uw provider bellen en hem vragen.