Welke provider is het goedkoopste om te bellen naar 0909 of 0900??

Welke belprovider is het goedkoopste om te bellen naar 0909 of 0900? Lebara, lyamobile , vodafone, t-moblie, kpn, telfort etc....?????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.gratis0900.nl

Antwoorden (3)

Is allemaal het zelfde tarief(Bijv 0,50cent per minuut) + Kosten die vodafone, telfort etc vraagt voor het bellen per minuut
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moeilijk te zeggen, bovengenoemde nummers hanteren vaste bedragen per minuut of per gesprek.

Daar komen dus de kosten van uw provider nog bovenop.
Wie het goedkoopste is is lastig te zeggen, dat is afhankelijk of u een abonnement of een prepaid hebt.
En dan nog in welke vorm.
Volgens de onderstaande site zou youfone het goedkoopste zijn.

http://www.bellen.com/
Youfone € 0,022
Tele2 € 0,023
Simyo € 0,023
Simyo € 0,027
Telfort € 0,027

Gezien dat bij de meeste providers gebruik wordt gemaakt van bundels e.d. is het vrij lastig om te zien wat de uiteindelijke kosten zijn per minuut.

http://www.gsminfo.nl/abonnementen?ref=zij-a

Belt u nagenoeg nooit en maakt geen gebruik van internet of sms e.d. dan zou een prepaid bij de eerder genoemde site de goedkoopste optie zijn.
Natuurlijk wel even in uw achterhoofd in de gaten houden welke provider voor u de beste dekking biedt.
U heeft er immers niets aan als u de allergoedkoopste heeft en dat er geen dekking is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds 2014 mogen Nederlandse providers enkel nog de lokale gesprekskosten rekenen, verhoogd met het tarief van het 090x nummer.

Het is nu dus enkel nog van toepassing wat de lokale belkosten zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Vanaf 1 juli 2013 mogen providers geen extra kosten meer rekenen voor mobiel bellen naar 0900-, 088 en andere niet-geografische nummers.