whatsapp wilt niet openen?

hallo allemaal, ik heb een iphone 3 met watsapp erop maar als ik die wil openen springt hij gelijk weg, ik kom er dus niet op iemand een oplossing hier voor?

b.v.d

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2.9K

Antwoorden (4)

misschien even kijken of je via itunes de phone moet updaten ? en misschien is er ene update van whatsapp ?
of misschien moet je je je ios helemaal updaten
welke versie heb je 3g of 3gs ?
11 jaar geleden
Probeer eens een hard reset uit te voeren door de homeknop en standbyknop tegelijk in te drukken tot het scherm zwart word, dit zal zo'n 6 seconden duren daarna zal de iPhone opnieuw opstarten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- Heb je hem gekocht ? Verwijder en installeer hem opnieuw via de appstore.

- heb je jailbreak ? verwijder je hem en download je een andere versie via installous. Als dat niet werkt download dan safe mode launcher via cydia en ga in safe mode en open dan whatsapp.. Ik hoop dat het je lukt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook gehad, gewoon verwijderen en opnieuw downloaden ;)