Kan ik met de Nokia Lumia 610 ook gewoon Whatsappen en spelletjes spelen zoals Draw Something en Song Pop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja dat kan je allemaal doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Song Pop ook niet. App aanbod is beperkter. Alle belangrijke apps zoals Skype, WhatsApp etc zijn wel aanwezig.
Nee, whatsappen wel maar gamen niet.
Je kan beter gewoon wachten op de windows phone 8, daar ga je ongeveer hetzelfde mee kunnen als windows 8. Dus dan komen de games denk ik ook, want win8 gaat ook op tablets draaien.