Waar vind ik de code van het mobiel opsporen, op mijn samsung galaxy s plus GT-I9001?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Aannemend dat je bedoelt hoe je mobiel opsporen op je samsung aanzet dan moet wel je een account hebben bij samsung.
Als je die nog niet hebt kan je dat doen door de volgende stappen te doorlopen op je telefoon.

Ga naar instellingen-locatie en beveiligingen-mobiel opsporen instellen.

Daar word,als het je eerste keer is dat je dit gaat gebruiken om een wachtwoord gevraagd (nieuw wachtwoord instellen),kies daar voor een 8 cijferig wachtwoord.

Als je dat gedaan hebt vink je mobiel opsporen aan.

Dan kies je voor mobiel opsporen instellingen
Wachtwoord dat je net hebt aangemaakt moet je invoeren.

Dan kom je in het menu waar je de instellingen verder kunt instellen.