wat is het verschil tussen de nokia lumia 610 en nokia lumia 710 kwa prijs zijn ze het haast het zelfde?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De 710 heeft Gorilla Glass en 512 Mb RAM ipv 256 Mb (bij de 610):

http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_610-4576.php

http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_710-4276.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus alleen dat is het verschil tussen die 2?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja volgens mij wel, maar kijk zelf nog maar eens even naar de links (zet ze maar naast elkaar).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschil tussen de twee is vrij groot, afgezien van het sterkere glas en groter geheugen van de 710, is de processor en grafische chip ook veel beter. De 610 is een budgetmodel, dat ook niet alle WP7-apps van het moment kan gebruiken. Kortom, als ze even duur zijn, moet je echt voor de 710 gaan. De accu-duur (gesprekstijd en standbytijd) van de 610 is wel beter. Maar dat is niet waar je dit soort toestellen voor koopt.