Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PUK code van mobiele telefoon is goed maar er gebeurt niets?

Als je bij een mobiele telefoon de PIN code 3x fout hebt ingevuld moet je de PUK code invullen, deze PUK code heb ik nog en ik heb hem ingevuld, maar als ik op "ok" klik gebeurt er niks, het enigste wat er gebeurt is dat het balkje waar je het moet invullen weer leeg wordt gemaakt (dus de ingevulde tekens verdwijnen) Het aantal pogingen van het invoeren van de PUK code neemt ook niet af, dit blijft steeds hetzelfde. Verder gaat het scherm van mijn mobiele telefoon steeds op zwart beeld (dit doet hij normaal ook als je hem een aantal seconden niet gebruikt, om energie te besparen) maar nu gaat hij al naar 2 seconden op zwart en normaal duurt dat langer.
Mijn telefoon is een Samsung Galaxy Y
Kan iemand helpen? Wat kan ik doen, of moet ik contact opnemen met mijn provider, of naar een speciale winkel gaan waar ze het kunnen maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
759

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een galaxy kun je toch ook gebruiken zonder simkaart?
Volgens mij blokkeert alleen de sim, dus als je die uit het toestel haalt zou alles (behalve de telefoon) moeten werken.
Eventueel nog:
- de telefoon uittesten met een andere sim (als er geen simlock op zit),
- een factory reset doen,
- je simkaart unlocken in een andere (simlockvrije) telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding