Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staat er telkens 'Alleen noodoproepen' i.p.v. de provider? (Samsung Galaxy Y)

Ik heb dus een Samsung Galaxy Y, en er staat de hele tijd Alleen Noodoproepen, behalve als ik thuis ben. Dan staat er gewoon 'Vodafone NL'.

Wie weet hoe dit komt of hoe ik dit eventueel uit kan zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vermoedelijk is jouw toestel zodra je buiten bent met de verkeerde provider verbonden. Dan kun je inderdaad alleen noodoproepen doen, omdat jij bij die ander geen beltegoed hebt. In de instellingen van je telefoon moet je wijzigen dat deze overal contact moet zoeken met Vodafone.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Op mijn eigen toestel staat bij de Telefooninstellingen dat Netwerk selecteren Automatisch moet gebeuren. Maar daar kan ik ook kiezen voor Handmatig. Misschien dat dit op jouw toestel moet gebeuren, omdat in jouw buurt een andere provider een sterker signaal geeft dan Vodafone? Zoeken in de handleiding voor jouw telefoon (http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201109/20110927142505695/GT-S5360_UM_Open_Gingerbread_Dut_Rev.1.0_110923a_Screen.pdf) heeft mij geen informatie daarover kunnen geven.

Andere antwoorden (1)

Ik ken dit verschijnsel als je door je bundel heen bent. Je kan dan alleen nog noodoproepen doen, geen gewoone uitgaande gesprekken.
Waarom het bij jre thuis anders is durf ik niet te zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding