Waarom komen mijn verwijderde bestanden steeds terug ?

In mijn telefoon heb ik een mini sd kaart zitten, zodra ik een foto of muziek wil verwijderen, wordt het verwijderd, maar wanneer de android aan en uit gaat komen de bestanden weer terug.
Ik heb ook al telefoon via pc aangesloten, maar op deze wijze verwijderen brengt ook niks bij.
Ook heb ik via de telefoon geprobeerd de sd-kaart te formateren, aantal bestanden zijn verwijderd, zoals app cache enz. maar juist de muziek, fotos, en het downloadbestand van de app gangster , en brothers in arms krijg ik gewoon simpelweg gewoon niet verwijderd. ( en die nemen heel veel geheugen in beslag.) :(
Heb al gegoogled, kan door malware komen, ik heb al verschillende virusscanners gedownload, avast etc. maar die nemen totaal niks waar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
6.2K

Antwoorden (1)

Dat komt meestal door fouten in je geheugenkaart. Wanneer een aantal cluster beschadigt zijn, zal je geheugenkaart zich op die manier gedragen. Heb je de geheugenkaart al op fouten gescand of geeft Windows geen problemen met de SD kaart aan?

Zelf kreeg ik als advies om gelijk de SD kaart te vervangen.