Is een Smartphone (android) zonder bel sim te gebruiken?

Ik heb een 06 nummer en een klein handig toestel hiervoor.
Ik ben van plan een smartphone te kopen en hier alleen een (aparte) data sim in te gebruiken, voor internetten. (die heb ik namelijk nog liggen) De sim om te bellen wil ik in mn huidige kleine telefoon blijven gebruiken. (dit is geen smartphone)
Zal ik kunnen whatsappen met mijn huidige nummer op de smartphone?

Of is het beter een nieuw nummer (sim) te kopen voor de smartphone?
Zijn er andere dingen die niet werken als je alleen een data sim in je smartphone hebt...?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kunt gewoon Wappen met je normale nummer, alleen duurt het verifiëren wat langer als er geen SIM in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan gewoon een Android-smartphone zonder bel-sim gebruiken.
Je hoeft zelfs geen sim-kaart te gebruiken!