hoe krijg ik de gps op mijn telefoon aan?

Ik heb de samsung galaxy s II. Als ik boven in menu gps aanzet blijft deze maar zoeken naar een singaal, waar ik ook ben. Is er iets mis met mijn telefoon of met de instellingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Het beste antwoord

Hier zijn aantal tips.

1.Laat hem eens een minuut of 5 scannen (buiten) hij zou toch iets moeten oppikken.
2.Enable the GPS (Angry GPS) Test:
Using the dialer, on Froyo dial: *#*#1472365#*#*
On Gingerbread dial: *#*#3214789650#*#*
Click Settings, General Settings
Pull down Operation Mode and select MSBASED.
Reboot the phone!
3.Of probeer de code *#*#3214789650#*#*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb de S2 zelf ook en normaal moet ie het eigenlijk gewoon doen als je m aanklikt, maar ik zie net dat ik nu hetzelfde probleem heb, dus misschien ligt t toch aan de service zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb je geen goed bereik. Al klopt dit lang niet altijd, want ook al sta ik buiten op de vlakte, mijn gps geeft nooit goed signaal, heb een samsung galaxy s plus. Soms helpt het de telefoon eens opnieuw in te schakelen, uit en dan weer aan. Zet ook je mobiele internet aan!