Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent MMS?

Ik kreeg net 2 smsjes van t-mobile.(zie foto) Er staat dus dat ik gratis de internet en/of MMS instellingen voor mijn telefoon krijg. Ik heb geen idee wat ik moet doen want ik heb al wifi op mijn telefoon. Wat betekent MMS? En wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat is MMS?
Mms (Multimedia Messaging Service) is de multimediale opvolger van sms. Het versturen van een mms gaat via een GPRS-netwerk.
Een mms kan bestaan uit tekst, geluid, een plaatje of een stukje video, of een combinatie van deze soorten.

Wat moet je doen?
Je moet niets, maar wil je MMS'jes kunnen ontvangen of verzenden dan is het raadzaam om de stappen die je doorkrijgt van je provider te volgen ^^

Toegevoegd na 6 minuten:
Toevoeging: GPRS is een 2.5G versie van het mobiele internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen probleem, daar is goeievraag voor ;)
En nee, je MMS instellingen hoef je niet per se te downloaden ^^
Mocht je dit ooit alsnog willen doen kun je dat meestal via de website van je provider.

Andere antwoorden (1)

Multimedia Messaging Service

dit is het versturen van een foto oid, net als sms, alleen dan dus met een bestand wat veel groter is dan het tekstbestandje in een sms (short message service)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding