Kun je met blox (1000 smsjes) van vodafone smsen vanuit het buitenland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (3)

Hoi rusher! Nee dat kan niet, je kunt ze alleen binnen Nederland gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat leuk dat je me rusher noemt! Zelf ook een fan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat krijg je met zo'n naam! (: Ik had toevallig net de serie op staan. En mhm niet heel heftig, beetje te oud misschien..
Inderdaad net als de andere antwoord gever zij het kan niet
Maar je kan wel een andere blox activeren ik heb ook bij vodafone gezeten
Dus ik weet er alles van dus je moet effe naar de klantenservice bellen voor
Hoe je die blox moet aansluiten
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, sms'jes in die blox zijn alleen geldig voor Nederland.

Wel heb je de blox voor op reis, deze kost twee euro per dag en daarmee kun je:

20 minuten bellen
20 minuten gebeld worden
20 sms'jes verzenden
35 MB om te internetten, e-mailen, facebooken en whatsappen

Redactie Kieskeurig.nl